Test - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marjella Velde - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marjella Velde - WaarBenJij.nu

Test

Blijf op de hoogte en volg Marjella

14 September 2012 | Nederland, Groningen

Test

  • 14 September 2012 - 21:58

    Riannekofman:

    Beste reisverslag ooit!

  • 21 September 2012 - 14:16

    Anke (roomie):

    Door dit denderende reisverslag ben ik overtuigd.....ik ga je volgen!! ;-)

  • 03 Oktober 2012 - 19:30

    Pap En Mam:

    Lieve Marjel,

    Als je dit berichtje lees betekent dit dat jij al in een ver buitenland zit, Hongkong of misschien zelfs al wel in Australië en dat wij weer veilig thuis gekomen zijn nadat we jou naar Schiphol gebracht hebben.
    We hopen dat je een voorspoedige reis gehad hebt.
    We willen je nogmaals heeeeel veel plezier wensen en hopen dat je er een mooie tijd van gaat maken.
    Dikke kussen,
    Pap en Mam

  • 03 Oktober 2012 - 19:50

    Lindy:

    Zo zitten we samen in Zuid-Afrika plannen te bedenken om een mooie reis te gaan maken
    en zo ben jij op weg richting Australië!!
    Lieve Marjella, je bent nu pas praktisch 6 uur opweg en bent nog niet eens 1 stap Down Under geweest maar ik ben nu al ontzettend trots op je dat je dit avontuur aan durft te gaan.
    Laat staat hoe trots ik nog op je ga zijn, want ik weet zeker dat je daar ontzettend veel leuke, mooi en avontuurlijke dingen gaat beleven. En ik ga je zeker volgen!
    Geniet met volle teugen en ik kan nu al niet wachten op je verhalen.
    (Alhoewel ik dan wel hoop dat hij net iets langer is dan jou test verhaal!;-))

    Have Fun!!!
    xx

  • 05 Oktober 2012 - 11:38

    Martine:

    En? En? Ben je veilig aangekomen? En hoe is het daar?
    Heb je al iets bedacht wat je vergeten bent? ;)

    Heel veel plezier! Ben benieuwd naar je eerste verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Marjella

Carpe diem!!

Actief sinds 09 Juli 2010
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 48860

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 16 Februari 2013

Marjella goes down under

10 Augustus 2010 - 21 December 2010

Marjella goes South Africa

Landen bezocht: